Skip to content

קייטנת ספורט

יש קייטנות ספורט בתחומי ספורט שונים ובמסגרות פרטיות ועירוניות. יש כאלה שמתמחות בסוג ספורט מסוים כמו קייטנת כדורגל, כדורסל או כדורעף. בין משחקים ואימונים הילדים מבלים גם בבריכת שחייה או בים, צופים בהופעת קוסם ויוצאים לרכיבה על סוסים או אטרקציה אחרת. יש קייטנות ספורט המשלבות מספר תחומים. לדוגמא: קייטנה המשלבת בין שחיה, קפוארה ויוגה. הילדים מתנסים בכל אחד מהתחומים ויש להם הזדמנות להכיר את גופם ואת היכולות הגופניות שלהם באופן הטוב ביותר. קייטנות ספורט בהן משולבים מספר תחומי ספורט מתאימות לילדים מגיל ארבע.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!

דרג את העמוד הזה
[Total: 1 Average: 5]

כיף גדול בקייטנת ספור לילדים

בקייטנת הספורט יש לילדים הזדמנות מצוינת להתקרב אל תחומי ספורט שונים בדרך חווייתית, משעשעת ולא מחייבת. מצד שני הם לומדים משמעת ספורטיבית וקבוצתית, קוד התנהגות ומשמעת עצמית. קייטנות ספורט עירוניות או פרטיות מומלצות מאוד לילדים בעלי בעיית התנהגות, מגיל חמש. בקייטנה כזאת לא מספרים בדיחות אלה עובדים קשה.
בכל סוגי קייטנות ספורט חשוב ביותר לבדוק את הרישיון שלהם. מה ההסמכה של מפעיל הקייטנה, מה מידת הניסיון שלו או שלה, מה התנאים הפיזיים שבהם ישהו הילדים (מבנה, שטח פתוח וכו’).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support