Skip to content

קייטנת אנגלית

קייטנת אנגליתהרבה הורים מעוניינים שהילדים שלהם ילמדו טוב יותר וישתפרו בשפה האנגלית. אין ספק שהחופש הגדול הוא הזדמנות טובה במיוחד עבור הילדים בבתי הספר היסודיים ללמוד אנגלית עם מורים פרטיים מנוסים במסגרת של קייטנת אנגלית. בקייטנות מסוג זה, כל פעילויות לילדים שמתקיימות בשפה האנגלית והילדים משתפרים מאוד באנגלית, לומדים מילים חדשות וגם מבלים בכיף.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!

דרג את העמוד הזה
[Total: 1 Average: 5]

ללמוד אנגלית ב- Summer school – סאמר סקול

Summer school הוא קייטנת אנגלית שנערכת בחו”ל. הילדים המשתתפים בקייטנה לומדים אנגלית, משתתפים בחוגים שונים, זוכים לימי כיף ולפעילויות חברתיות מגוונות והכול באנגלית. ב- summer school הם מכירים ילדים מכול רחבי העולם נמצאים באווירה שונה ומקבלים ביטחון לדבר באנגלית. בבואכם לבחור בקייטנת Summer school לילדיכם יש לכם אפשרות לבחור בין קייטנה בארצות הברית או קייטנה באנגליה.
קייטנת סאמר סקול היא חוויה מיוחדת במינה. הילדים יוצאים ללימודים ולבילוי ללא ההורים אך בהשגחה של מדריכים מנוסים. היתרון הגדול ב- summer school שהילדים נמצאים בסביבה דוברת אנגלית, לומדים עם מורים דוברי אנגלית מלידה שאינם דוברי עברית כלל, מבלים עם ילדים שכמוהם באו לשפר את האנגלית שלהם וממילא, המכנה המשותף, זאת השפה שמחברת את כולם. הפעילות בקייטנת summer school כוללת חוגי ספורט ואומנות בתחומים שונים, יציאה להצגה משובחת, טיולים בנופים שחדשים לישראלים ופעילויות אקסטרים. הפעילות הזו שנערכת כולה באנגלית בלי האפשרות לדבר עברית משפרת את כושר הדיבור ומסלקת את הביישנות לפתוח את הפה ולדבר אנגלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support