Skip to content

קייטנות בחיפה

קייטנות בחיפה מתקיימות ברחבי העיר במגוון אפשרויות מקייטנות עירוניות ועד קייטנות פרטיות במבחר נושאים. קייטנות עירוניות מתקיימות בגני ילדים, בבתי ספר, במוזיאונים ובמתנ”סים. כל כל קייטנה צריכה להיות בפיקוח משרד החינוך. כל הקייטנה בחיפה משתדלת להציע לילדים פעילויות ואטרקציות, ימי כיף בבריכה, הצגות, אומנות וספורט, קייטנות בישול ואפייה.
לפני שאתם רושמים את ילדיכם לקייטנה פרטית חשוב לבדוק אם יש לקייטנה רישיון הפעלה. יש קייטנות פרטיות שיש להן אישור ממשרד החינוך. בכל רחבי העיר מתקיימות סדנאות קצרות ופעילויות לכל הגילים. מגיל שמונה עד שמונים. קייטנות בחיפה מתפרשות על פני כל החופש הגדול.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!

דרג את העמוד הזה
[Total: 1 Average: 5]


 

איזה קייטנות בחיפה מומלצות?

בצפון הערץ ובחיפה בפרט יש מגוון רחב של קייטנות לילדים בחופשות. קייטנה בחיפה מציעה פעילויות שונות כגון ספורט, אומנות, מדע, מחשבים, אנגלית, גלישה ועוד.
אם מחפשים קייטנת ספורט בחיפה הילדים יוכלו להשתתף בפעילויות כדורגל, כדורסל, שחייה, טניס או רכיבה על אופניים. קייטנות אומנות כוללות פעילויות יצירתיות כמו ציור, קרמיקה, סדנאות בונה, תפירה אבל יש גם פעילויות כיף נוספות.
אם בוחרים קייטנת קייטנת מדע וטכנולוגיה הילדים יכולים להתנסות בניסויים מדעיים, רובוטיקה, תכנות, עיצוב גרפי, יצירת תוכניות מחשב ועוד.
ילדים שרוצים לשפר את האנגלית שלהם יכולים להשתתף בקייטנת אנגלית עם מרים מקצוענים, דוברי אנגלית כשפת אם.

מהם היתרונות של קייטנות בחיפה

קייטנה בחיפה מאפשרת לילד לחוויה מיוחדת והשתתפות בקייטנה מספקת לילד הזדמנות לפגוש ילדים חדשים מסביבה שונה ולבנות קשרים חברתיים חדשים. בדרך זאת מתפתח היכולות חברתיות ותקשורת כי בקייטנה, הילדים לומדים לעבוד בצוות, לתקשר, ולפתור בעיות במסגרת קבוצתית, מה שמפתח את יכולות התקשורת והחברתיות שלהם.
קייטנה בחיפה היא הרחבת ידע והתנסות בפעילויות מגוונות בפעילויות שונות כמו ספורט, אומנות, מדע ועוד, מה שמאפשר לילדך להתנסות ולהתפתח בתחומים שונים. השתתפות בקייטנת חיפה מפתחת את יכולת ההתמודדות והגמישות של ילדך בפני אתגרים ובעיות.
בקייטנה, הילדים מקבלים הזדמנות לפעול באופן עצמאי ולקחת אחריות על הפעולות שלהם, מה שמסייע להם לפתח רגישות חברתית ועצמאית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Captcha loading...

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support